KLIPPT MIG

Idag har jag vaigt och klippt mig, jag tycker det blev fint även fasst jag bara klippte topparna. Mitt hår var så slitet i topparna eller det va typ en decimeter slitet. Sen åkte jag och mamam till Liljeholmen till mormor och morfar lägenhet och vattna blommorna och sånt eftersom dom är i skåne nu. Jag ska till skåne på måndag till dom och vara där hela sommaren. Det ska bli nice. Igår så kollade ju vi på film men vi palla bara kolla på en och det var Last Song. Jag tycker den är bra den får 5/5 poäng från mig.  Aja nu ska jag byta om till min OnePiece och chilla i soffan, kanske kolla på en till film. Puusss!<3 ¨

Blev fett nöjd med denhär bilden på min hund Whinnie!<3


ÄLSKAR LÅTEN!

Kommentarer
Postat av: karen

hahah, 1 dm slitet. :D<3

2011-06-17 @ 16:05:31
URL: http://bloggfinnsej.blogg.se/
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-24 @ 17:50:23
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback