Torsdag den sextonde juni tjugohundraelva!

Nu ska jag börja blogg seriöst. Just nu sitter jag hos Amanda och vi har skit tråkigt... Vi skulle ha varigt på grönan nu men Amanda har inte något gulkort än. Jag tror att vi ska dit imorgon med några andra. I tisdags så var vi på Schools Out i Grisslinge, det var fett nice. Vi typ dansade fett mycket, så nu har jag träningsvärk i vaderna och i armarna. Synd att det bara är en gång per år... i alla fall så var vi på en annan i Nacka igår men den söög... det var typ bara dåliga band som spelade och några som dansade fett fail typ... Grisslinge är mycket roligare och längtar fett mycket till nästa år. Aja, om ni vill veta så ar jag och Amanda fett osociala jag sitter vid datorn och hon sitter med min iPhone och spelar happy gum. HAHAHA, hon typ bölar för att hon är så dååålig. Men nu ska vi typ dra ut har jag bestämt. Puss på er!<3
Sorry men jag har typ inga bilder just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback